עיצוב פנים לחנויות


חלק לא מבוטל מעבודתו של מעצב היא הפנים היא לעצב חנויות. בין אם מדובר בחנות בגדים, חנות נעליים, חנות חשמל, סופרמרקט, בית קפה או מסעדה, הרי שיש לנקוט בגישה הנכונה, ולקחת בחשבון מספר עקרונות חשובים.
לעצב חנות
 כאשר אתה ניגש לעיצוב חנות גדולה או מרכז קניות עליך לקחת בחשבון כמה דברים מהותיים. אבל אולי אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לקחת בחשבון הוא איך לעצב את החנות באופן כזה שהיא תגרום ללקוחות לא רק להיכנס אליה, אלא אף לרכוש יותר מוצרים. זה צריך להיות מזמין ומושך עין, זה צריך לרגש את המבקרים בחנות, ולספק להם חוויה נעימה. בחלל שבו אנשים מרגישים נוח, טוב להם וכיף להם, הם יישהו זמן רב יותר, וסביר שיבצעו רכישות רבות יותר.
כאשר אתה מעצב חנות שמוכרת מותגים עליך לעצב בהתאם למותג. מה הכוונה? לכל מותג יש תדמית מסוימת בשוק, עיצוב הפנים של החנות צריך לשקף את התדמית הזאת, ולהיות תואם לה, להדגיש אותה, ואף להעצים אותה. האיכויות והתועלות שבמוצר צריכים להדהד מתוך אווירת החנות. השלב הראשון הוא להבין את המותג עצמו, ממש לחוש אותו, וליצור עבורו וסביבו את האווירה המתאימה. עלינו לחשוב על קהל הלקוחות הפוטנציאלי. מי רוכש את המותג הזה, למי הוא מכוון, לאיזו שכבת גילאים. האם זה מוצר לגברים או לנשים, ולאילו גילאים. הפעל את הדמיון שלך, תן לו לעוף למרחקים, אבל גם קח בחשבון מהו התקציב העומד לרשותך.
בעיצוב סופרמרקט צריכה להיות גישה נוחה וקלה אל המוצרים, על מנת שהלקוח יספיק תוך זמן קצר להעמיס כמה שיותר מוצרים אל העגלה. מכיוון שסופרמרקט הוא בעצם שוק אחד גדול שיש בו הכול, חשוב שיהיה מאורגן היטב. העיצוב? עיצוב עדכני, אורבני ועכשווי יכול להלום את מרבית הסופרמרקטים השונים, תוך כדי דגש על נוחות ללקוח. אין אנו מעוניינים באווירה של שוק אלא של מקום עירוני, נקי ועדכני.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme