מעצבי פנים כמסדרי בתים

מעצב פנים מסדר
כאשר את מבצעת עבודה בתחום עיצוב פנים את מעצבת מקום שבו אנשים יתגוררו, יחיו, ילכו לישון בלילה, ויקומו בבוקר. מקום בו אנשים יסעדו את ליבם, יתקלחו, יצפו בטלוויזיה, יארחו אנשים. העבודה שלך תישאר שם לאורך שנים ארוכות. ייתכן שאנשים ואורחים שיגיעו לבית ישאלו מי עיצב לכם את הבית? ובעלי הבית ישלפו את השם שלך בתור תשובה.
בשנים האחרונות מתפתח מקצוע חדש של אנשים שמסדרים בתים. לא תמיד מדובר במעצבי פנים של ממש, אשר הוכשרו לשם כך, אלא באנשים ונשים בעלי חוש פנימי ואינטואיציות מעולות לגבי סידור הבית, וארגון הפריטים בחלל הבית מחדש. הם עושים סדר מופתי בארונות הבגדים ובארונות המטבח, נכנסים לחדרי הילדים ומארגנים אותם היטב. הם עושים סדר בחדר הרחצה, וחדר השינה. יש להם את היכולת לסדר ולארגן את כל הבית באופן כזה שלאחר שהם מסיימים את עבודתם, מקום המגורים נראה הרבה יותר שלם ומושלם, ובעלת הבית נותרת בפה פעור לנוכח השינוי המדהים שהתחולל בבית. כל זאת נעשה תוך כדי התחשבות ורגישות לצרכי דיירי הבית.
בוגרי לימודי עיצוב פנים יכולים לפנות אף הם לתחום זה של סידור בתים ולהקים עסק בתחום של סידור בתים. זוהי אופציה נהדרת הנגישה עבורם, ויש להם יתרון גדול, הם מסוגלים לבצע את הגימורים ולתת את הטאצ' הסופי של עיצוב הבית, לאחר הכנסת הסדר והארגון במבנה המגורים. עיצוב פנימי המותאם לסגנון החיים של המשפחה המתגוררת בו.
כשמדובר בעיצוב פנים, אין להקל ראש בידע הטכני העומד לרשותו של איש המקצוע, כמו כן ידע נרחב במושגים ומונחים אף הוא בעל חשיבות רבה, מכיוון שאין המעצב עובד בתוך בועה, הוא מוקף אנשי מקצוע אחרים, כמו מהנדסים, שרטטים, אדריכלים וקבלנים. זוהי הסיבה שעליו להעמיק את ההיכרות שלו עם השוק, ולהתעדכן לגבי שינויים, אופנות וטרנדים חדשים בעיצוב. אם את בעלת כישרון טבעי לעצב, בעלת תפיסה מרחבית טובה, ייתכן שיש לך את הרצון לעסוק בזה במשרה מלאה, ולעשות את זה בכל יום. מדובר בעבודה מאוד מעניינת ומאוד מאתגרת. השאלה היא עד כמה את מוכנה להשקיע את הזמן הנחוץ כדי ללמוד את המקצוע באופן פורמלי, ועד כמה אתה מוכנה להשקיע מכספך על מנת לפתח לך קריירה כמעצבת פנים.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme