עיצוב פנים לדירות פרטיות

 עיצוב פנים לדירה פרטית
עיצוב פנים לדירה פרטית
בשנים האחרונות קבלנים רבים אינם מסתפקים בארכיטקט ובתוכניות בנייה, אלא מעסיקים גם מעצבי פנים, אשר יעצבו את הדירה ויעניקו לה רמת גימור גבוהה ואלגנטית. הקבלנים מעוניינים להציג מפרט מושקע, ולשווק את הדירות שלהם כדירות יוקרה. ללא ספק הסטנדרטים בשנים האחרונות עלו בצורה חדה, בהשוואה לשנים חולפות. אלא שעל אף עובדה זו, עדיין רבים מרוכשי הדירות מבצעים שינויים בדירה שרכשו. עכשיו זה ממש כבר טרנד מטורף. אנשים רבים בעלי דירות בבניין דירות משותף, אינם מוכנים להתפשר על המראה הסטנדרטי של פנים הדירה. הם אינם מעוניינים שהדירה שלהם ושל השכן ממול, ייראו אותו הדבר. מה שהאנשים הללו עושים? הם פשוט שוכרים את שירותיו של מעצב פנים טוב, ומבצעים שינויים במראה הפנימי של הדירה. לעתים מדובר בשינויים קלים, אך לעתים מדובר בשינויים דרמטיים ומרחיקי לכת. הם מעצבים מחדש את המטבח את חדר האמבטיה, מעצבים מחדש את הסלון. זוהי גם אחת הסיבות המרכזיות לכך שיש פריחה בתחום לימודי עיצוב הפנים.



מעצב הפנים מגיע על מנת לבצע שיפורים בחלל הפנימי של הדירה, וליצור מראה ייחודי. הוא יושב לשיחת ציפיות עם בעלי הדירה, מייעץ ותורם מנסיונו האישי, ולבסוף מציג תוכנית מפורטת לעיצוב הדירה. הכל לפי דרישת הלקוח, וטעמו של בעל הדירה. צריך להבין שאדם שרכש דירה - ואפילו שזוהי רק דירה בבניין מגורים ולא וילה פרטית מפוארת – אדם כזה השקיע את כל חסכונותיו, ולקח הלוואה במאות אלפי שקלים מהבנק. למעשה הוא ביצע את הרכישה של חייו. ודווקא בגלל זה אין הוא מוכן להתפשר על איך הדירה תראה, ואיך היא תהיה מחולקת לחדרים.


עיצוב פנים הדירה משדרג את הנכס ומעלה אותו במדרגה אחת קדימה. האסתטיקה של הנכס כובשת כל מי שרואה אותו. אנשים שנכנסים לדירה מופתעים ומתפעלים מהיופי האלגנטיות והפאר של הדירה, והם מתרשמים מהחדשנות. לפני שהם עברו בדלת, הם לא ציפו למראה הזה. הם לא ציפו לראות מטבח מעוצב כל כך יפה, שלא לדבר על הג'קוזי המרשים והמדהים בחדר האמבטיה, אשר עוצב מחדש.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme