קישוט בתים

חלק מעיצוב הפנים של הבית הוא הקישוט. ישנם אנשים יצירתיים ובעלי טעם טוב המסוגלים לחולל פלאים בבתינו, לארגן את הבית מחדש ולהבליט בו את הצד האסתטי. אם כך האם קיים בכלל הבדל בין מקשט בתים לבין מעצב פנים? למעשה קיימת הקבלה מסוימת בין שני המקצועות, אך ניתן לומר שקישוט בית הוא תת מקצוע למעצב פנים, נגזר מתוכו, ומהווה נישה קטנה בתוך המקצוע הגדול של עיצוב פנים. התחום של עיצוב פנים הרבה יותר רחב מאשר הקישוט עצמו, וכולל בתוכו אספקטים רבים אחרים. הבדל נוסף בין השניים הוא שכמקשט בתים אינך זקוק לדיפלומה או לתעודה פורמלית. אם אתה יודע לקשט בתים ומוסיף ערך אמיתי לחייהם של אנשים, הרי שזה מה שאתה – מקשט בתים, ואתה יכול לצאת לדרך. מעצב פנים לעומת זאת זה מקצוע שלומדים ומוסמכים בתעודה. לאמיתו של דבר אני חושב שהנישה של קישוט הבתים היא החלק המהנה ביותר בתוך עבודתו של מעצב הפנים, זהו הגימור הסופי, הנגיעות האחרונות. זהו הדובדבן שבקצפת.
קישוט ועיצוב
אם אתה או את מוכשרים ויצירתיים, אתם יכולים לעסוק בתחום זה, ולהציע את שירותיכם הטוב בעבור אנשים שרוצים לשדרג את הבית. ייתכן שתשאל מדוע שאנשים יזמינו אותך לבצע את הקישוט של הבית, התשובה היא פשוטה מאותה הסיבה שאנשים מגיעים לסטייליסטית שתבחר ותתאים עבורכם קולקציה של בגדים. יש ברשותך כשרון שאין לכל אחד, אם את מסוגלת לעצב את הבית בטעם טוב, יהיו הרבה אנשים שיהיו מעוניינים לשכור את שירותייך. אם למשל את אחת שמעריכה יופי ואמנות, אם את אחת שתמיד מייעצת לחברות איך לארגן את הסלון מחדש, או מציעה להוריד את התמונה ההיא שם, ולשים אגרטל כאן, מאוד ייתכן שאת מתאימה לעניין.

אחד הדברים שעליך לעשות הוא להסתובב באולמי תצוגה של רהיטים, לאתר חנויות וספקים, להתעדכן בפריטי ריהוט חדשים ויצירות אמנות, וכמובן ליצור קשרים טובים עם ספקים ועם יצרנים על מנת להשיג מחירים נוחים והנחות משמעותיות. כלקוח העסוק בתחום קישוט הבית, בהחלט ניתן להשיג הנחות לא קטנות.

אחת השיטות לצבור ניסיון מעשי היא לעצב ולקשט את ביתך מחדש. כן, אני בטוח שכבר עשית זאת ואתה אפילו מרוצה מהתוצאה, אבל אני מתכוון לקשט ולעצב את ביתך פעם בשבוע. אני קורא לזה העיצוב השבועי. בכל שבוע מחדש סדר את ביתך מחדש. ניתן גם לבחור בחדר מסוים שבו תחולל שינוי. צלם את השינוי שנעשה, ובשבוע לאחר מכן חזור על התהליך שוב.  התמונות ישמשו אותך להצגת סגנונות שונים בפני לקוחות.  התרגיל הפשוט הזה  יאפשר לך התנסות בסגנונות שונים של עיצוב, ויעורר בך רעיונות חדשים, והשראה. זוהי דרך מצוינת להתנסות בעבודה ולצבור ניסיון רב ערך.

רעיון נפלא נוסף הוא להציע את שירותיך חינם לבני משפחה. אם לדוגמה נולד תינוק לאחותך, את יכולה להציע במתנה לעצב את חדר התינוקות. אם יש יום הולדת לילד בן שנה או שנתיים במשפחה את יכולה להעניק מתנת  יומולדת עיצוב חדר הילדים.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme