תוכנה מדהימה לעיצוב פנים

ישנן בשוק תוכנות יוצאות מן הכלל שמפשטות באופן דרמטי את עבודתו של המעצב. היום אני רוצה להציג בפניך תוכנה שכזאת, זוהי תוכנה מדהימה שעושה עבודה יוצאת מן הכלל.
תוכנה לעיצוב פנים
תוכנת Home Designer היא תוכנה מדהימה, המאפשרת להציג בדו ממד ובתלת ממד. התוכנה המאפשרת בקלות רבה ליצור מודלים, ולהתנסות במחשב בסוגים שונים של עיצובים. אפשר להוסיף פריטים לשנות צבעים ולראות כיצד זה נראה על המסך, כך גם ניתן די בקלות להציג בפני הלקוח מספר אופציות עיצוביות שמתוכן הוא יכול לבחור את זו שמוצאת חן בעיניו ביותר.
בקלות רבה אנו משרטטים את המתאר של הבית. אין צורך לשרטט דלתות או חלונות, אנו פשוט מסמנים היכן אנו רוצים את החלון והתוכנה באופן אוטומטי תוסיף חלון במקום שסימנו. כך אפשר להתנסות בסגנונות שונים של חלונות, בגדלים שונים ובמיקומים שונים, עד שאנו מגיעים לתוצאה הרצויה. אם למשל אתה רוצה שהחלון יהיה גדול יותר, פשוט גרור את גבולות החלון והגדל אותו. באותו האופן ניתן לבחור בדלתות ולהתאים אותם אישית.
יש לנו אפשרות לבחור את סוג הקירות, קיר לבנים, קיר עץ, קיר עשוי בלוקים,  לבחור את הצבעים לקירות. אם מדובר בחלל גדול שמעוניינים לחלק למספר חדרים על ידי בניית קיר גבס, ניתן בקלות וכהרף עין לסמן בתוכנה את הקיר, בלחיצת כפתור אנו עוברים למצב תלת ממד  ויכולים לראות תוצאה מוחשית שתתקבל לאחר בניית קיר הגבס.
בשרטוט הכללי אנו מגדירים את האזורים. למשל אנו מעוניינים שחדר ספציפי יהיה המטבח, אנו פשוט מסמנים את החדר והתוכנה מאפשרת לנו לבחור מתוך רשימה נגללת את אופי החדר, במקרה זה בוחרים במטבח. ניתן במספר לחיצות כפתור פשוטות ליצור את ארונות המטבח. אם רוצים לשנות את גודל הארונות פשוט מסמנים וגוררים לגודל הרצוי. אפשר להתאים אישית את מאפייני הארון, כמו סגנונות שונים של דלתות הארון, מגירות וידיות למגירות. ניתן להתנסות בצבעים שונים של ארונות העשויים מחומרים שונים, עד שמגיעים לתוצאה משביעת רצון. התוכנה מאפשרת להוסיף תוך שניות כיור, תנור מדיח כלים ומקרר. למעשה התוכנה כוללת הרבה מאוד פריטים שניתן לעשות בהם שימוש כדי לעצב את הבית, חדר אחר חדר. באותו האופן אנו יכולים לעצב את חדר השינה, את הסלון את חדר הילדים, את חדר האמבטיה, ובעצם כל חדר בבית.  התוכנה מעולה יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שהיא עובדת באינטשים, כך שיש לבצע את כל המדידות באינצ'ים או שלתרגם את התוצאה הסופית למטרים וסנטימטרים.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme