מדוע ללמוד עיצוב פנים ?

עיצוב פנים הפך בשנים האחרונות לטרנד מאוד פופלארי. אנשים רבים פונים לאנשי מקצוע שיעצבו את ביתם. בעלי עסקים כמו בתי קפה, פאבים, מועדוני הופעות, משקיעים הון בעיצוב העסק שלהם, ושוכרים לשם כך אנשי מקצוע טובים. ארגונים גדולים ובתי מלון מזמינים מעצבים על מנת לתכנן ולעצב את העסקים שלהם. לא לשווא הביקוש ללימודי עיצוב פנים הולך וגובר בשנים האחרונות, ואנו עדים לכך שיותר ויותר אנשים פונים לתחום המרתק הזה, ומתעניינים בלימודי עיצוב פנים. העבודה הקריאטיבית, והשכר הגבוה ממנו נהנים אלה שמחזיקים במקצוע, מושכים הרבה מאוד אנשים להצטרף אל מעצבי העתיד של מדינת ישראל. אם אתה מוכשר, בעל ראייה מרחבית, בעל חוש אסטתי גבוה, בעל דמיון ומעוף, מישהו שההשראה באה לבקר אצלו לעתים מזומנות, שווה לך לשקול להצטרף אל מעצבי הפנים החדשים של מדינת ישראל, וליהנות ממקצוע יוקרתי ומבוקש, שכר הולם, ועבודה שהנאה רבה בצידה. הביקוש לאנשי מקצוע בתחום זה רק הולכת וגוברת והשוק זקוק למעצבי פנים טובים. למעשה המצטיינים והמצליחים בתחום יכולים לעשות הון תועפות.


 עיצוב פנים מודרני נקי
מה לומדים במסלולי הלימוד לעיצוב פנים? חלק מהדברים שתלמד הם יישום רעיונות במרחב המציאותי, שיטות מגוונות של שרטוט ורישום, קומפוזיציה – כיצד לחבר בין חומרים צבעים וצורות בחלל הבית. מהו תפקידה של התאורה בעיצוב הפנים, ומהם הטכניקות לשילובה בקומפוזיציה הכללית? כיצד ליצור סקיצות ראשוניות שמעניקות מושג מוצק לגבי התוצאה הסופית? עיצוב מעשי ויצירת תיק עבודות אישי. כמו כן שיטות ומטודות בעיצוב חלל המבנה.

בלימודי עיצוב פנים אתה רוכש ידע בעל ערך רב, ומגלה כיצד לעצב מגוון של מבנים. החל מחללים קטנים של בתים פרטיים ועד חללים מסחריים רחבי ידיים. למעצב המתלמד תינתן ההזדמנות לעצב את ביתו מחדש, ואף להעניק עיצוב פנים לבתים של חברים וקרובי משפחה המעוניינים לשפר לאין ערוך את חזותו הפנימית של הבית בו הם מתגוררים. ללא ספק עיצוב פנים הוא מקצוע יצירתי, קריאטיבי, מעניין ומרתק. מעצב הפנים מביא עמו משב רענן של השראה בעבודותיו וביצירות שהוא מוציא ידיו. אך גם האדם בעל הרעיונות המבריקים ביותר צריך ללמוד את השיטות כיצד לפתח את החשיבה היצירתית, ואיך להביא אותה משלב הרעיון אל השלב הביצועי המעשי. על מנת לעצב חלל של מבנה כלשהו, יש להבין קודם כל את היסודת הבסיסיים ביותר, למשל כיצד בנוי הבניין, מהם מרכיבי המבנה. הכרת יסודות ועקרונות עיצוב הפנים.


מה ההבדל בין עיצוב מטבח לבין עיצוב חדר מגורים? כיצד לעצב חדר אוכל, ומה הם הכללים לגבי עיצוב חדר אמבטיה? ללמוד גישות שונות בעיצוב, דקורציה ושימוש מושכל באביזרים להוספת טאצ' ייחודי. ממש כפי שבאמנות הציור יש זרמים וסגנונות שונים, כמו סגנון אימפרסיוניסטי, סגנון ריאליסטי, כך גם בלימודי עיצוב פנים התלמידים נחשפים למגוון רחב של סגנונות. האם יש הבדל באופן בו מעצבים באירופה לעומת ארצות הברית? מה ההבדל בין עיצוב בישראל לבין עיצוב במדינות אחרות בעולם?

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme