עיצוב פנים ופתרונות אחסון

אחד הדברים שיש לתת עליו את הדעת הוא אחסון. העיצוב צריך לכלול בתוכו פתרונות היכן לאחסן את כל הצעצועים של הילדים בחדר הילדים. איפה להניח את מאות הדיסקים שנצברו במהלך השנים, באיזה אופן לארגן את כל הספרים. אמנם מעצב פנים אינו מסדר בתים, אך ללא ספק נישה זו מהווה חלק מעבודתם היומיומית של מעצבים רבים, בעיקר אלה המתמקדים בעיצוב דירות ובתים. על מנת להשיג מראה של בית מעוצב היטב, יש לספק פתרונות אחסון הולמים ואלגנטיים. אפילו הבית היפה ביותר, אם מפוזרים בו פריטים  רבים בבלגן ואנדרלמוסיה, ייראה לא טוב.

למעשה לכל חדר בבית יש צרכים אחרים. יש לתת מענה לאחסון הכלים במטבח, יש לתת מענה לאחסון הבגדים,  לנעליים, פתרונות אחסון חכמים לחדרי הילדים,לסלון,לחדר השינה, לחדר האמבטיה.פתרונות אחסון יצירתיים עשויים לחסוך לנו במקום יקר, על ידי ניצול מקסימלי של החלל. את כל הספרים והדיסקים צריך לרכז ולארגן בספרייה, כדי שלא יהיו מפוזרים בכל מיני מקומות ברחבי הבית.

פתרון חכם ויצירתי בחדר הילדים הוא לשים כוורת שבה ניתן להניח את הצעצועים המשחקים והספרים של הילד. אפשר להשתמש בתיבה מאוירת המהווה עצמה כקישוט לחדר הילדים, ומאפשרת איסוף מהיר של כל הצעצועים לתוכה. כך אנו מרוויחים פעמיים, גם מוסיפים לחדר פריט עיצוב שהילדים אוהבים וגם עומדת לרשותנו תיבה לאחסון הצעצועים. ניתן לצייר על התיבה כל דבר שהילד אוהב ומחבב. אלה יכולים להיות דמויות מצוירות מסרטים או תוכניות ילדים, אלה יכולים להיות דמויות מתוך ספר שהילד אוהב, או כל ציור אחר שהולם חדר ילדים ומשתלב יפה בעיצוב הכולל של החדר. כיצד חוסכים מקום בבניית בתים? נכון, פשוט בונים לגובה וכך ניתן בשטח אדמה קטן לבנות מאות דירות, כך גם בתוך הדירה. אם חדר  אחד משמש שני ילדים, מומלץ לרכוש מיטת קומותיים וכך לשמור על חדר מרווח יותר וגדול יותר. ארגז מגרה נשלף מתחת למיטה מאפשר לאחסן לא רק משחקים וצעצועים, אלא גם שמיכות וסדינים. ארונות גבוהים יאפשרו לנו לאחסן יותר פריטי ביגוד, מגירות יכולות לשמש לאחסון הנעליים. על ידי שימוש במדפים המגיעים כמעט עד לתקרה, ניתן לאחסן הרבה יותר פריטים וחפצים וכך לחסוך במקום, ולהותיר את חלל החדר נקי יותר, פנוי יותר, וגדול יותר.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme