להרוויח יותר בעיצוב פנים

כמעצב פנים אתה מבצע פרויקטים גדולים וקטנים. לעתים תידרש לעצב חלל של אולם ענק כמו סופרמרקט, או בניין משרדים גדול, ולעתים תידרש לבצע פרויקט קטן יותר של עיצוב פנים לבית. חברות רבות נוהגות להגדיל את נתח הרווחים שלהן באמצעות אספקת שירותים ומוצרים נלווים, ואתה יכול לעשות בדיוק אותו הדבר על מנת להגדיל את הרווחים שלך מהעיצוב.
להרוויח יותר מעיצוב פנים

ישנם לקוחות רבים המעוניינים שמעצב הפנים יספק עבורם את כל מכלול החבילה, הם מוכנים לשלם סכומים גבוהים ביותר, ולו רק שלא יידרש מהם לעשות דבר. אם אתה לא רק מעצב פנים מוכשר, אלא גם יזם חרוץ, אתה יכול לעשות מזה הרבה מאוד כסף, ואף לסיים עם לקוחות מאוד מרוצים. אתה מבין, מרבית האנשים לא רוצים להתעסק בצד הטכני של הדברים, הם רוצים שמישהו אחר יעשה את זה עבורם. אפילו אם הלקוח עצמו לא אמר לך את זה באופן מפורש, אתה יכול להציע עסקת חבילה הכוללת את שירותי העיצוב עצמו, וגם את הרהיטים והפריטים הנלווים. כך אתה מרוויח פעמיים אתה גם מרוויח על ביצוע עיצוב הפנים, ואתה גם מרוויח מהמכירה של הרהיטים והפריטים הנוספים שאתה מביא עמך לבית.
תתמחר את המוצרים ברווח של בין חמישה עשר אחוזים לעשרים וחמישה אחוזים, ותראה איזה רווחים נאים יהיו לך. אתה אפילו לא חייב לעשות את הדברים בעצמך, ואתה לא חייב להחזיק מלאי של מוצרים. כל מה שעליך לעשות הוא ליצור קשרים עסקיים עם חברות רהיטים, לבחור את הרהיטים המתאימים לבית אותו אתה מעצב – שולחנות, כורסאות, ספות, כיסאות. לבחור את החומרים, הצבעים והמידות, ולבצע את הזמנה. ההזמנה תגיע עד לבית הלקוח, ואתה גוזר קופון נאה בדרך. אתה מרוצה כי עשית עסקה טובה והגדלת את נתח הרווחים שלך, הלקוח מרוצה מכיוון שהוא לא נדרש לנקוף אצבע, המעצב עשה עבורו את כל העבודה, הוא רק שילם. וכמובן שהחברה שעמה אתה עובד ומזמין את הרהיטים, אף היא מרוצה מאוד, מכיוון שהיא משיגה עוד עסקאות המכניסות לה כסף למחזור המכירות, כאשר היא עובדת איתך. זוהי שיטה מצוינת עבור מעצבי פנים להרחיב את תחום עיסוקם, ולספק פתרון כולל ללקוחות עסוקים, ולחסוך להם זמן יקר.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme