איך למתג את עצמך כמעצב פנים


מעצב פנים הוא מסוג העיסוקים שיש בהם אבק של כוכבים. כולנו מכירים את מעצבי האופנה והביגוד אשר הפכו לשמות ידועים, עד כדי כך שהפכו למותגים. כאשר מדברים על חליפות של ג'ורג'יו ארמני, כולנו יודעים שמדובר במותג יוקרתי. כלה ישראלית שמעוניינת בשמלת כלה יוקרתית עשויה לפנות לדני מזרחי, פנינה טורנה או אילנית לוי. השמות הללו הפכו למותגים, והמחירים בהתאם. סטודנטים שסיימו לימודי עיצוב פנים עושים את צעדיהם הראשונים בתחום, צריכים לשאוף באופן הדרגתי למתג את עצמם ולהפוך את שירותיהם למבוקשים בשוק.

על מנת להשיג את המטרה הזאת, עליך להיות נועז, בעל מעוף ובאמת בעל כישורים יוצאי דופן, אבל כל מגוון התכונות הללו לבדן, לא ישיגו את המטרה. מה עוד עליך לעשות? עליך ליחצן את עצמך בכל הזדמנות, למעשה דרך החיים שלך, ודרך הפעולה שלך צריכה להיות שזורה כל הזמן בפעולות אשר יקדמו את שמך כמעצב. ראשית הקם אתר אינטרנט או בלוג משלך, זהו המרחב הוירטואלי בו אתה פועל, כאן אתה מציג עבודות שביצעת, אתה כותב ומתאר את תהליך העיצוב במילים, מעניק טיפים ותורם מהידע העשיר שלך. באתר או הבלוג הזה אתה מציג את תיק העבודות שלך, וכותב מאמרים מעניינים בנושא, ונותן עצות טובת ומועילות לסטודנטים  שלומדים עיצוב פנים. חשוב שבאתר שלך יהיו פרטים שיאפשרו לגולש ליצור עמך קשר. פרסם כתובת אימייל, ומספר טלפון נייד.

דבר נוסף שאתה יכול לעשות הוא לפנות למגזינים לעיצוב פנים, ולהזמין אותם לכתוב אודות איזשהו עיצוב ספציפי מעניין שעשית, או איזושהי עבודה יוצאת דופן, יוצא מן הכלל, שביצעת. כמובן, שבמקרה כזה תצטרך לקבל גם את הסכמת בעלי הבית לכך שיגיע צוות מהעיתון, כתב וצלם, יצלמו ויסקרו את הבית. כתב המגזין ישאל אותך שאלות לגבי העבודה, ויכתוב סקירה אודות הבית והעיצוב הפנימי שלו, הכתבה תהיה מלווה בתמונות וצילומים. עצם הזכרת השם שלך, והקרדיט שתקבל בכתבה, הם בעלי ערך רב, מכיוון שזוהי חשיפה תקשורתית טובה עבורך כמעצב, וככל ששמך יוזכר יותר ויותר בהקשר של עיצוב פנים, כך ייטב. אנשים שיאהבו את הקונספט העיצובי המופיע בכתבה, יחפשו אותך באינטרנט, יגיעו אל האתר או הבלוג שלך, ויצרו עמך קשר באמצעות האימייל, או לפי מספר הטלפון הנייד שימצאו באתרך.

רעיון נוסף הוא לפנות לאחד העתונים המקומיים בעירך, ולהציע להם לכתוב טור חודשי אודות עיצוב פנים הבית. בטור הזה, אתה תפרסם פעם בחודש כתבות מקוריות שלך אודות הנושא, ותסקר עבודות שעשית, המלוות בתמונות. זאת עסקה שבה כולם מרוויחים, העיתון מקבל תוכן חינם, ואילו אתה מקבל פרסום בעיתון בחינם.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme