מכינה לעיצוב פנים

אם אתה או את חולמים להיות מעצבי פנים, או ארכיטקטים, ואין לכם כל ידע קודם בתחום, הרי שאחת השיטות הטובות ביותר לצמצם את הפערים היא באמצעות לימוד במכינה לעיצוב פנים /אדריכלות.

למה דווקא מכינה לעיצוב פנים / אדריכלות?
היתרונות בלימוד במכינה הם שהסטודנט/ית מקבל כלים ראשוניים, רוכש ידע בסיסי בתחום, ומגדיל באופן ניכר את סיכוייו להתקבל ללימודים גבוהים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות. ללא ספק מדובר בשני מקצועות נחשקים ביותר, מקצועות יוקרתיים, ששכרם בצדם. לא רק שעבודה כמעצב פנים מאפשרת לך להביא לידי ביטוי את היצירתיות שבך, והצד האמנותי שבך, אלא אף מאפשרת לך במקרים רבים, להרוויח הרבה מאוד כסף, ממקצוע יוקרתי ומבוקש בשוק. מה שיפה בתחום הזה הוא שבחירה היא בידך, אתה יכול להחליט האם  אתה רוצה לעבוד כשכיר או כעצמאי. אני מכיר אנשים רבים שהתחילו כשכירים, הרוויחו יפה מאוד, אבל רצו יותר, והקימו עסק פרטי משלהם לעיצוב פנים, וכיום הם עושים הון.

חיילים משוחררים שמחפשים את עתידם המקצועי, יכולים למצוא פתרון יוצא מן הכלל בתחום זה. מה גם שניתן לעשות שימוש בפקדון על מנת לממן חלק ניכר מהלימודים.

מה לומדים במכינה?
מקבלים המון ידע חיוני בתחום, כמו קומפוזיציה בין חומרים צבעים וצורות בחלל. כמו כן,  איך לבנות תיק עבודות אישי. כל מעצב פנים צריך ייצוג באמצעות תיק עבודות משלו, זהו סוג של כרטיס ביקור, בדיוק כמו שצלם מציג את עבודות הצילום שלו, גם מעצב צריך לבנות לו תיק עבודות מצליח, שמציג דוגמאות יפות מקוריות ומרשימות.

אבל אולי היתרון הגדול ביותר של המכינה לעיצוב פנים  או אדריכלות, הוא הכלים שהסטודנט מקבל על מנת להצליח במבחני הכניסה. זה לא סוד שהביקוש ללימודים אלה רב, ויש הרבה יותר מועמדים מאשר ניתן לקלוט. זוהי המטרה של מבחני הכניסה, למיין ולסנן. אבל מי שמשקיע, מתכונן היטב, ומשתלם בתחום, הרי שסופו של דבר זה אכן משתלם לו. בחלק מהמכינות אף מציעים ייעוץ אישי ועזרה צמודה לסטודנטים על מנת להבטיח ככל הניתן את הצלחתם. אני מכיר אנשים שהתחילו במכינה, וכיום לומדים בבתי הספר הנחשבים ביותר לעיצוב פנים, בארץ ובעולם.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme