מה נחוץ בכל פרויקט עיצוב פנים ?


בכל פרויקט עיצוב פנים עלינו תמיד לקחת בחשבון כמה דברים בסיסיים, שבלעדיהם כל העיצוב לא יהיה שווה מאומה. אנו יכולים להשקיע מחשבה יצירתית, ולהוציא תחת ידינו חלל שנראה לעין האדם יוצא מן הכלל, אבל אם לא לקחנו בחשבון את המרכיבים הללו, אז לא יהיה ערך אמיתי לעבודה שביצענו.
מה הם אותם דברים אלמנטריים, בסיסיים, וחשובים בעיצוב פנים? עלינו לקחת בחשבון נושאים של בטיחות, בריאות הציבור ותנאי אקלים. בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים באקלים. כדור הארץ מתחמם, והטמפרטורות עולות בכל רחבי העולם. בנייה ירוקה, ושימוש בחומרים ירוקים לא רק שתומכים בכדור ארץ טוב יותר וירוק יותר, אלא אף מאפשרים לנו ליצור סביבה נוחה יותר, חסכונית יותר, ובריאה יותר. סביבה טבעית ונעימה.
השימוש במזגנים הפך לכורח המציאות, אך ניתן להשיג שליטה על טמפרטורת הסביבה באמצעות בנייה נכונה בחומרים תרמיים מבודדים המסייעים בבידוד מפני חום וקור. זוהי דוגמה טובה שממחישה, כיצד ניתן לצמצם את השימוש במיזוג אוויר. כך למשל בבנייה בבלוק איטונג, וביצירת מחיצות איטונג ניתן להשיג בידוד יוצא מן הכלל, ולשמור על טמפרטורה נוחה בחלל הבית. באופן זה ניתן לחסוך באנרגיה. מצד שני שימוש בזגוגיות כפולות בחלונות עשויים לסייע בבידוד בימות החורף ובימים קרים.
ישנם חומרים העלולים לגרום לאסטמה, ישנם חומרים שאינם טובים לבריאותו של האדם, ואת העובדות הללו יש לקחת בחשבון. פלסטיק מיוצר מנפט, ואם אנו מעוניינים להשיג עמידות לאורך שנים ארוכות, אזי נעדיף שימוש בחומרים אחרים, כמו עץ, מתכת או אפילו זכוכית.
ישנם מעצבי פנים שהם ביצועיסטים אמיתיים, הם באמת יודעים יוצא תחת ידם עבודת עיצוב מרהיבה ומלהיבה, אבל הם לא נוטים לשתף את הלקוחות שלהם במה שהם עשו. כבר מזמן אני למדתי שלא מספיק רק לעשות, צריך גם לדבר על זה, צריך לומר את זה ללקוח אחרת הוא לא ידע מה עשית. יש נטייה לחשוב שהלקוח יבין מעצמו, זוהי שגיאה של רבים. שתף את הלקוח שלך בתהליך, אמור לו שכאן עשית שימוש בחומרים כאלה וכאלה והסבר לו מדוע, הסבר לו איזו תועלת תצמח לו מזה, ומדוע זה טוב. לקוחות אוהבים שמערבים אותם בתהליך והם אוהבים לקבל מידע ואינפורמציה לגבי העבודה הנעשית עבורם.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme