דברים שצריך לדעת כל מעצב פנים מקצוען

האם אתה יודע מהם המקומות הטובים ביותר לרכוש מטבח, האם אתה יודע היכן ניתן למצוא אקססוריז מדהימים? אני לא בא כאן לעשות פרסומת לאף חברה או רשת כלשהי, אבל המסר שאני רוצה להעביר לך הוא שאתה חייב להתמצות בשוק. המעצבים המקצוענים ללא כל ספק מתמצאים בכך, וזה יתרון יחסי שהם מחזיקים ברשותם. כמעצב פנים רציני עליך להכיר את כל אותם מקומות המציעים מגוון של פתרונות עיצוב. רהיטים מעוצבים, דלתות, האם אתה יודע היכן ניתן להשיג שטיחים מדהימים, איפה יש חדרי שינה אלגנטיים במיוחד, היכן אפשר להשיג גאדג'טים מגניבים למטבח? בנוסף לכל זה, האם אתה מכיר אמנים שעובדים עם מעצבים, שמייצרים במיוחד לצורך עניין זה. למען הסר ספק, אני בהחלט מתכוון לציירים מוכשרים, כאלה שמבצעים עבודות מותאמות אישית, כולל ציורי קיר.
מה שיודע מעצב פנים מקצוען
האם אתה מסתובב בתצוגות? בסופו של דבר אין טוב ממראה עיניים. ומעבר לכך זוהי הזדמנות מצוינת לנטוורקינג, ולשיווק השירותים שלך. כאשר אתה מוצא את האוצרות הללו, אז  יש בידך מכרה זהב. קולקציות חדשות יוצאות לאור כל הזמן, אבל צריך לדעת היכן למצוא אותן. והדרך הטובה ביותר להתמצות ולמצוא אותן היא דרך פשוט להגיע לכל המקומות הללו, להתרשם ולראות במו עיניך.  
הצגתי פעם שלאה מעניינת לסטודנט שזה עתה סיים את חוק לימודי עיצוב פנים. שאלתי אותו, האם הוא יודע לאיזה עסק הוא שייך. אני זוכר שהוא תלה בי מבט מוזר, ואמר, אתה רציני? כן אני רציני השבתי לו, האם אתה יודע לאיזה עסק אתה שייך? אני שייך לעסקי עיצוב פנים, הוא אמר. לא, אמרתי לו אתה טועה. אם נדייק אתה בעצם פועל בתחום של שיפור איכות החיים. וזה בדיוק מה שעושה כל מעצב פנים הוא בעסקי שיפור איכות החיים. וזה הדבר היחיד שמעניין את הלקוחות. זה שאתה מעצב, בינינו זה לא ממה שמעניין אותם, מה מעניין אותם? שהעיצוב שלך ישפר את איכות חייהם. זאת המטרה היחידה מבחינתם, נכון שהם משיגים את זה דרך העיצובים שלך, אבל זוהי בסופו של דבר המטרה הסופית.
אין לי ספק שכמעצב פנים יש לך סגנון אישי משלך, יש לך את החותמת האישית שלך המשתקפת מכל עבודה שלך. ודווקא בגלל זה אתה צריך להכיר מקרוב את כל המגוון העצום הקיים בשוק, ולמצוא את המקומות שלך, אלה שמשתלבים עם סגנונך הייחודי.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme