האפשרויות העומדות בפני מעצבי פנים


מעצבת פנים

אם את מעצבת  פנים מוכשרת, ואינך מעוניינת להיות עצמאית, אלא להצטרף לחברה גדולה  של עיצוב פנים, או ארכיטקטורה, הרי שאת נמצאת במקום הנכון ובעיקר בזמן הנכון. בימנו מייחסים חשיבות עליונה למשאבים האנושיים. כוח אדם איכותי הפך למצרך מבוקש, והמעסיקים מאוד מודעים לעניין זה, ומוכנים לתגמל בעין  יפה את האנשים המוצלחים, המוכשרים, אלה שמסוגלים לתרום מכישוריהם ויכולותיהם לארגון. ישנה תחרות גדולה על מעצבים טובים, ואלה זוכים לתנאים מפליגים ומשכורות נאות. חברה שהשקיעה בעובד מוכשר, ונהנית מפרי עמלו, אינה מעוניינת כעבור שנה או שנתיים לראות אותו עובר לחברה אחרת. זוהי הסיבה שחברות יעשו מאמץ גדול לשמור על כוח האדם האיכותי שלהן, הן באמצעות הטבות כספיות והן באמצעות הטבות חברתיות לשיפור איכות החיים של העובד, בנוסח, טיולים לחו''ל על חשבון החברה, ערבי בילוי מאורגנים הכוללים ארוחה כיד המלך, והופעות של אמנים מפורסמים וידועים.

מצד שני אם את עצמך מעוניינת לעצב עבור חברות וארגונים, הרי שיש פוטנציאל גדול בתחום הזה. מכיוון שהנושא של קידום ופיתוח המשאבים האנושיים, נמצא בסולם עדיפות גבוה, בכל ארגון ובכל חברה רצינית, הרי שאחד הדברים שחברות גדולות עושות הוא לדאוג לסביבה תומכת עבור העובדים שלה. ולשם כך, הן שוכרות מעצבי פנים מקצועיים כדי למצוא פתרונות הולמים ולענות על צרכי העובדים. האסטרטגיה של מחלקת משאבי אנוש בחברה היא לטפח את העובדים, להעניק להם תנאים טובים, אשר יאפשרו להם להיות אפקטיביים יותר, מתוך שאיפה שהעובדים יחושו בנוח בחברה, וירצו להמשיך ולעבוד בה.

כיום יש גל הולך וגובר של אנשים העובדים מהבית. אמנם בארץ אין עדיין מדובר בנתח משמעותי, אך בבריטניה למשל, כבר מאות אלפים של אנשים פשוט מבצעים את עבודתם מהבית. הטרנד הזה הביא לצורך חדש, לעצב בתוך הבית סביבת עבודה תומכת. והנה, אלפי אנשים שוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים שיסייעו להם ליצור חדר עבודה הולם שמתאים לצרכיהם. בחלק מהמקרים היה צורך ליצור חדרים אקוסטיים, כדי לבודד את הרעש החיצוני, וליצור חדר עבודה שקט ונוח. יש גם לתת את הדעת אודות תאורה הולמת. חדר כזה אשר מאפשר לבצע את המשימות ביעילות מרבית. חדר המספק לו נוחות ותנאי עבודה מעולים. המגמה של עבודה מהבית, פותחת צוהר נוסף ואפשרויות נוספות לפרויקטים קטנים עבור מעצבי פנים.
שיפור פני עסקים קיימים - ישנם מאות אלפי בתי עסק וחנויות אשר הוקמו לפי 15 שנה ויותר. מדובר בבתי עסק ישנים, שבזמנו כמעט ואיש לא נתן את הדעת על העיצוב הפנימי שלהם, וגם אם כן, אז הרי מדובר בעיצוב מיושן שאינו מתאים למאה העשרים ואחת. הפוטנציאל של השוק הזה הוא אדיר. מכיוון שיותר ויותר בעלי עסקים מגלים ערנות ומודעים לעובדה שכדי להתאים את עצמם לשוק החדש  ולכלכלה החדשה, עליהם לשנות את מראה החנות, ולהפוך אותה לחדשנית ומודרנית, על מנת למשוך אליה קהל לקוחות גדול.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme