לעבוד ולעשות כסף בעיצוב פנים

סטודנטית לעיצוב פנים
סטודנט לעיצוב פנים, או אפילו מישהו שמתכוון ללמוד עיצוב פנים, צריך להתחיל לחשוב כבר בשלב מאוד מוקדם אודות אפשרויות התעסוקה בתחום זה. קיים ביקוש הולך וגובר לאנשי מקצוע טובים בתחום, הן בקרב חברות מסחריות ועסקים והן בקרב בתי אב פרטיים, והסטודנט שלומד ומתמחה בנושא, צריך להתבונן על מגוון האפשרויות העומדות לרשותו.
חברות אדריכלים מחפשות מעצבי פנים אשר ישתלבו במערך החברה שלהן, כך גם חברות ריהוט וחברות העוסקות בעיצוב וייצור מטבחים. חברות בנייה, וקבלנים רבים עובדים עם מעצבים עצמאיים ולעתים אף מגייסים לשורותיהם איש מקצוע אשר מלווה את הפרויקטים שלהם. בדרך כלל דרישות התפקיד הן הסמכה ולימודי תעודה לעיצוב פנים, ובחלק מהמקרים לא נדרש ניסיון קודם, כך שהסטודנט שסיים את לימודיו יכול להשתלב די בקלות בעבודה יצירתית ומאתגרת. ישנן משרות סביב הנושא, למשל רשתות וחנויות גדולות לרהיטים נזקקות לאנשי מכירות בעלי ניסיון בעיצוב פנים. ישנן משרות הדורשות ידע ומיומנות בתוכנות אוטוקאד, מה שבדרך כלל יש לסטודנטים אלה. במשרות אלה נדרשים יחסי אנוש טובים, ומראה ייצוגי.
בעוד שישנן הזדמנויות רבות לעבודה לסטודנט שסיים את לימודיו בתחום, הרי שקיימת אופציה נוספת, שחלק מהבוגרים מעדיפים,והיא הקמת עסק עצמאי משלהם ולהציע את שירותי עיצוב הפנים שלהם לשוק החופשי. במאה העשרים ואחת כאשר האינטרנט מהווה את המדיה הפופולרית ביותר, הרי שניתן להגיע לקהלים גדולים של לקוחות פרטיים ואף עסקיים באמצעות מדית האינטרנט. ניתן לגייס לקוחות חדשים, לבנות שם מותג ולצבור מוניטין. אם אתה יזם ברוחך ונפשך, ואם החזון שלך הוא להיות מעצב פנים עצמאי בעל חברה משלך, הרי שאתה יכול לפנות אל המסלול הזה ולהתחיל לבנות את העסק שלך צעד אחר צעד. מסלול זה מתאים לאנשים שאפתנים, שמעוניינים לעשות כסף, אבל לעשות הרבה כסף מהעיסוק שלהם בתחום העיצוב. לשכירים יש את תלוש המשכורת החודשית, שמעניק סוג של ביטחון מסוים, אך מצד שני משכורת היא די מוגבלת לסכום של כך וכך כסף בחודש, וגם אם מדי פעם עובד מקבל העלאה הרי שאין מדובר בשדרוג משמעותי לשכרו. מצד שני, עסק רציני שנבנה על גבי יסודות טובים, עשוי לגדול ולצמוח מסיבית, ולהפוך לאימפריה קטנה שמכניסה הון לבעליו.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme