איך לפרסם את העסק לעיצוב פנים באינטרנט

סיימת ללמוד עיצוב פנים והחלטת להקים עסק עצמאי משלך בתחום, או שאתה כבר בעל עסק כזה, אולי אתה מעצב פנים פרילנסר. בכל אחד מהמקרים הללו, אין ספק שתשמח לקבל יותר פרויקטים ולעשות יותר כסף מהמקצוע שלך. איך עושים את זה? כיצד למקסם את העסק שלך, איך להביא יותר לקוחות, ואיך להגדיל את ההכנסות באופן משמעותי.

השלב הראשון הוא להקים אתר אינטרנט משלך, אשר משמש כמעין כרטיס ביקור וירטואלי. באתר זה אתה מציג את עבודותיך ואת הפרויקטים השונים אשר כבר ביצעת. זוהי גם הסיבה שאני תמיד ממליץ לסטודנטים לעיצוב פנים לצלם ולתעד כל עבודה שביצעו.  וזה לא משנה אם זאת עבודה עבור הדודה, או האחות.
אתה יכול לבצע את זה בעצמך, כיום ניתן די בקלות להקים אתר אינטרנט, מבלי לדעת לתכנת. אם אתה לא מעוניין להתעסק בזה, פשוט שכור מישהו שיקים עבורך את האתר. כתוב מאמרים בנושא של עיצוב פנים, ותחלוק את הידע שלך עם אחרים. אתה יכול לכתוב תכנים, וטיפים לשיפור פנים הבית, להעלות אותם לאתר, וכך להפוך את האתר שלך, למקום בו אנשים ירצו להגיע אליו, להתעדכן ולצרוך מידע בתחום. כך גם תמשוך תנועה של לקוחות פוטנציאליים אל האתר שלך, וגם תבסס את שמך כבעל מקצוע ומומחה. כל זאת בהחלט יגרום לכך שרבים המתעניינים בעיצוב ביתם או העסק שלהם, יגיעו אל האתר שלך, ואף יחזרו אליו על מנת להתעדכן.  האתר שלך צריך לכלול גם אפשרות ליצור עמך קשר כדי לקבל הצעה. אני מאוד ממליץ לך לעשות מאמץ וללמוד אודות קידום אתרים, ולהתחיל לקדם את האתר שלך במנוע החיפוש של גוגל, כך שכאשר מישהו מחפש את המושג מעצב פנים, אתר האינטרנט שלך יופיע בעמוד הראשון, ויביא תנועה רבה של גולשים אל האתר.
 
דרך נוספת לשווק באינטרנט את העסק שלך לעיצוב פנים היא לצאת בקמפיין פרסומי באינטרנט. לגוגל יש תוכנית פרסום הנקראת גוגל אדוורדס. זוהי תוכנית פרסום מצוינת, ונראה שהיתרון העיקרי שלה הוא שאתה מקבל פרסום כמעט בחינם. המודעה שלך תופיע בקישורים הממומנים של גוגל בכל פעם שמישהו יחפש ביטוי הקשור לעסק שלך – ואתה משלם רק כאשר לקוח באמת התעניין במודעה שלך, ובפועל הגיע אל האתר שלך. קמפיין פרסומי מסוג זה עשוי להזרים תנועה גדולה ואיכותית של לקוחות אל האתר שלך, לקוחות שבפועל גילו עניין בנושא. לדוגמה, אתה יכול להגדיר בתוכנית הפרסום, שאם מישהו מקליד בגוגל את ביטוי החיפוש – מעצבי פנים מומלצים – אז המודעה שלך תופיע בתוצאות הממומנות המופיעות בצד שמאל של המסך , ובחלק העליון של המסך הצבוע ברקע שונה. דוגמה נוספת, אם אתה מעצב פנים המתגורר באזור המרכז, אתה יכול להגדיר בקמפיין הפרסומי שבכל פעם שמישהו יקליד את הביטוי – מעצבי פנים במרכז – תופיע מודעת הפרסום שלך בתוצאות הקישורים הממומנים של גוגל. אדם המקליד בגוגל מעצבי פנים מומלצים, או מעצבי פנים במרכז, הוא ברוב המקרים אדם בעל כוונות לשכור את שירותיו של מעצב פנים. במונחים שיווקיים הוא נקרא לקוח המוכן למכירה.
קמפיין פרסומי לקידום עסק לעיצוב פנים

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme