קדם לימודי עיצוב פנים

בכל תחום יש תתי תחום, ענפים, אספקטים שונים ואפשרויות שונות לתעסוקה. עליך לבדוק מה באמת מעניין אותך בעיצוב פנים.  מה הכי מרתק אותך, מה אתה הכי אוהב בתחום הזה. האם ברגע זה כבר יש לך מיומנויות כלשהן שקשורות למקצוע? למשל, האם אתה מסוגל לשרטט גופים בתלת ממד, האם אתה מתמצא במחשב ובתוכנות מחשב. בטרם תירשם ללימודי עיצוב פנים, כדאי שתתנסה בכמה שיותר דברים הקשורים למקצוע. יש סטודנטים שמגיעים ללימודי עיצוב כאשר הם מחזיקים בידיהם ידע בסיסי לא רע בכלל. הם יודעים להשתמש בתוכנות תלת ממד ודו  ממד וליצור מודלים של חללים פרטיים ומסחריים, לתכנן ולעצב בעזרת המחשב. אתה לא חייב להיות אלוף בתוכנות הללו, אבל בהחלט כדאי להשתלם בהם מעט, להרגיש את התוכנה בידיים, ולהתחיל להתנסות בה מעט. אני רוצה לומר לך מניסיון אישי שזה תמיד טוב להגיע ללימודים כאשר כבר יש לך ידע בסיסי כלשהו, זה פשוט מקל על תהליך הלימודים, מעניק לך ביטחון עצמי, ואת זריקת המרץ קדימה.

האם יש לך ידע לגבי חומרים, האם אתה יודע למשל לבנות קיר גבס? אני לא אומר שאתה חייב לדעת לעשות זאת, כמעצב בעת הצורך, אתה בהחלט יכול לשכור מישהו אחר שיבנה עבורך קירות גבס, אבל אם תדע לעשות את זה, הרי שיש לך יתרון משמעותי, ובעיקר כשתהיה בתחילת דרכך המקצועית.

אם אתה מבין בצבעים, בשילוב צבעים ובהתאמת צבעים, הרי שיש לך יתרון.  אם אתה מתעניין בתאורה ויש לך ידע כלשהו בנושא, הרי שיש לך יתרון. אבל גם אם אין לך עדיין ידע באף אחד מהתחומים הללו, אתה יכול להתחיל וללמוד בכוחות עצמך כל מה שאתה רק יכול בתחום הזה. מומלץ שתתנסה בעיצוב הבית שלך עצמך, או בעיצוב החדר שלך. אתה יכול למשל להשתמש בחלל החדר הפרטי שלך כחומר גלם לעבודה, לתכנן אותו, ולעצב אותו מהיסוד, בכל  מה שקשור לצבע, לתאורת החדר, לשילוב חפצי נוי, רהיטים ותמונות. יתכן שתצטרך להשקיע קצת כסף על מנת לעמוד בסטנדרטים גבוהים, אבל היי, בסופו של דבר זה החדר שלך, ואתה מתגורר בו, כך שזאת השקעה משתלמת. בדרך תלמד ותתנסה בפועל בעיצוב פנים.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme