ללמוד עיצוב פנים גם כאשר אתה כבר מעצב


לאחר תקופת לימוד העיצוב פנים ולאחר שכבר נקלטת בשוק העבודה, או פתחת עסק משלך, אין זה אומר שאתה מפסיק ללמוד. מעבר לעדכונים השוטפים לגבי חומרים ריהוט חדיש ואביזרים, עליך להמשיך בתהליך הלמידה תוך כדי עבודה.
ללמוד עיצוב פנים
אחת הדרכים ללמוד מעבודות שכבר ביצעת היא לחזור אל האתרים הללו לאחר תקופה של מספר חודשים, כדי לראות מחדש בעיניים חדשות ורעננות את הפרויקט שבוצע. אפשר להתפעל מהעבודה היפה, אבל כדאי גם לרשום הערות לשיפור, לפעם הבאה. שאל את עצמך, אילו הייתי צריך לבצע את הפרויקט הזה היום מחדש, האם הייתי משנה משהו? האם יש משהו שהייתי עושה אחרת? אולי היית מקבל החלטות שונות במעט, בקשר לצבעים, טקסטורות, חומרים, תאורה, חלוקת המבנה וכ''ו. המטרה של כל זה היא ללטש את היכולות שלך כמעצב פנים, ולהעניק לך זווית ראייה נוספת לגבי פרויקטים שכבר ביצעת.
אתה מבין כאשר אתה רואה את המקום בפעולה, כלומר בשימוש של בני אדם, יכולה לעלות תמונה מעניינת. שאל את האנשים שעושים שימוש במקום עד כמה הם מרוצים, והאם יש משהו שהם היו רוצים לשנות. בפועל, אל תשנה דבר ואל תציע שינויים ללקוח. זה הפרויקט וזאת העבודה שנעשתה, מה שנעשה היה טוב ונכון לזמנו, ואפילו אם זיהית אפשרויות חדשות ושיפורים חדשים, אל תנסה להציע אותן ללקוח הקיים. מדוע? מכיוון שהוא עלול לחשוב שאולי לא עשית בשעתו עבודה טובה עבורו. רשום לעצמך את הלקחים ואת השיפורים, והמשך בדרכך.
למד להיות מסודר ומאורגן, ישנם מעצבים טובים מאוד, למעשה אפילו מעולים, הם מאוד יצירתיים אבל יש להם בעיה אחת עיקרית, הם מבולגנים, הם לא מסודרים, והדבר הזה בעורכיהם, זה בהחלט לא משחק לטובתם. בכך שתקפיד להיות מאורגן ומסודר היטב, אתה תמיד תהיה צעד אחד קדימה מרוב האנשים שעוסקים בתחום זה.
בחלק מהמקרים המעצב הופך להיות גם מנהל הפרויקט. זה תלוי במידת המעורבות שלו במיזם. יהיו מעצבים אשר ישאירו סט הוראות לאנשי ביצוע, ויגיעו פה ושם לבדוק כיצד הדברים מתנהלים, ויהיו כאלה שיהיו נוכחים בכל שלבי הביצוע על מנת לפקח ולנצח על כל התהליך. בעיות עלולות לצוץ בכל רגע, צורך בשינוי וחריגה מהתוכנית הראשונית, עלולים להתעורר מסיבות שונות, ומעצב פנים טוב יכול להיות לעזר רב בעצם נוכחותו במקום.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme