טיפים לשדרוג הבית ללא מעצב פנים


עיצוב פנים הוא מקצוע בפני עצמו, ואם רוצים להשיג תוצאות יוצאות מן הכלל מומלץ לשכור איש מקצוע. יחד עם זאת ישנם מקרים בהם אתם רוצים לשדרג את ביתכם והתקציב שלכם אינו מאפשר לכם לשכור את שירותיו של איש מקצוע. הבשורה הטובה היא שאם יש לכם טעם טוב וחוש אסתטי אתם יכולים להשיג תוצאות טובות למדי. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בשדרוג הבית ועיצובו בכוחות עצמכם.
לשדרג את הבית
שילוב שטיחים בעיצוב הפנים של חלל הבית - שטיח הוא אחד מאביזרי הדקורציה והעיצוב שנותן טון ומוסיף לתחושה נעימה בחלל בו אנו שוהים.  מרבדים עשויים להיות פריטים די יקרים ואין מדובר בחפץ זול, כך שכדאי לעשות את הבחירה הנכונה, ולשלב שטיח התואם לטעמם של דיירי הבית. כמו כן שטיח מאיכות גבוהה יבטיח הנאה לאורך שנים ארוכות. אם תחשבו על זה לרגע, להניח שטיח זה ממש כמו להלביש את הרצפה. אך מכיוון שמדובר בלבוש לאורך שנים ארוכות, ולא בגד שניתן להחליף בכל יום, יש לתת את הדעת על המרבד המתאים לנו ביותר.
מעצבי פנים נוטים לשלב שטיחים בכל מיני צורות. לדוגמה, מרבד בסלון שתוחם את אזור הספה, ומגדיר את גבולותיה, או מרבד מתחת לשולחן האירוח. מצד שני נעשה שימוש בשטיחים מקיר לקיר, להשגת מראה אלגנטי ונקי. מה צריך לבדוק לפני שבוחרים מרבד? ראשית הטקסטורה שלו, הצבעים, והסגנון. כל אלה צריכים להתאים ולהשתלב בחלל בו יונח המרבד.
הוסיפו אווירה לבית בעזרת תאורה - כתבנו כבר באתר זה אודות תאורה ותפקידה בעיצוב הבית. בהשקעה יחסית לא גדולה ניתן לתת את הטון בחדרים שונים בבית, ולהשיג את האווירה הרצויה. השינוי בתאורה לבדה כבר יחולל שינוי בבית בשעות הערב והלילה.
יצירת אמנות - שלבו יצירת אמנות בחלל הבית. לדוגמה תמונת שמן יפה עשויה להוסיף המון טעם טוב לסלון הבית, ולהשגת מראה יוקרתי.
סדרו את הפריטים בחדר באופן שונה - אתם פועל במרחב שכבר קיימים בו רהיטים ופריטים שונים, אך לצורך העניין העלו בדמיונכם את חלל החדר ריק. כאשר אתם רואים בדמיון את החדר ריק לחלוטין התחילו לסדר את הרהיטים והפריטים השונים בצורות שונות. נסו לפחות 3 אופציות. שרטטו על דף לבן את המיקומים של כל חפץ וחפץ, ולאחר מכן, הוציאו את זה לפועל. הישארו עם הסידור הזה לשלושה ימים, ותבדקו איך אתם מרגישים עם זה. האם זה מרגיש נכון? לאחר שלושה ימים עברו לסידור הבא, עד שתמצאו את הסידור האולטימטיבי עבורכם.
בידקו מהי החוליה החלשה בבית והחליפו אותה - יש אנשים שמחזיקים תנור אפייה כבר כמעט 20 שנה, יש כאלה שלא זוכרים מתי בפעם האחרונה רכשו מדיח כלים. אם אחד הפריטים בבית ישן במידה כזאת שזה ממש קופץ לעין, שווה לשקול להחליף אותו. שאלו את עצמכם, מה היא החוליה החלשה בבית, והחליפו אותה בדגם חדשני. באותה ההזדמנות תבדקו האם הצבע הנוכחי משתלב יפה עם הקומלפלס הכללי, או שאולי צבע אחר יתאים יותר.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme