עיצוב פנים בסגנון אפריקאי

יש אנשים שטיילו ברחבי אפריקה, בספארי בקניה, בערבות הסוואנה, בג'ונגלים ובמדבריות, ונשבו בקסמו של הטבע הפראי בערבות אפריקה, התפעלו מבעלי החיים, הפילים הג'ירפות הנמרים והאריות.  הם כל כך נהנו ואהבו את הנופים ואת האווירה הזאת עד שהם רוצים שתהיה להם בבית פינה כזאת המעוצבת ברוח התרבות האפריקאית. בין אם אתה מעוניין לעצב סלון או פינת ישיבה בסגנון אפריקאי, הרי שאתה יכול לעשות זאת ללא קושי רב.
עיצוב בנוסח אפריקאי
 לקירות נשתמש בצבעים חמים, זה יכול להיות חום, או קרם, ואפילו אופווייט. את הרצפה ניתן לכסות בשטיח אפריקאי. קיימים בשוק מגוון של שטיחים מוכנים שיעשו עבודה יוצאת מן הכלל, וייסעו לייצר את האווירה הרצויה. אם אינכם רוצים לעשות שימוש בשטיח שכזה ומעוניינים בעיצוב עדין יותר שרק מרמז על אפריקה ולא עז מדי, אתם יכולים לכסות את הרצפה בטיק אפריקאי, אפשר גם לחפות את הרצפה בעץ חום-אדמדם, ולהוסיף שטיח ניטרלי מתחת לשולחן על מנת ליצור נקודת מיקוד בחדר. השולחן כמובן צריך להיות שולחן מעץ טבעי. רצוי לא להציב שולחן עשוי מזכוכית.

הוספת תמונות לקירות החדר -  תמונה של בעלי חיים מערבות אפריקה, זו יכולה להיות תמונה של עדר פילים, נמר, או אריה. זו יכולה להיות תמונה של זברות רועות באחו, או ג'ירפה מלחכת עלים מעץ גבוה. ניתן לשלב בתוך החדר המעוצב פריטים ומזכרות שהבאתם מהטיול. כדים, טקסטיל ובדים שנרכשו במקום, ופסלי עץ אפריקאים. מערכת הישיבה, הכורסאות צריכים להשתלב בתוך העיצוב, כך שלמשל חום כהה, או אפילו שחור יתאימו היטב.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme