מעצב פנים כספק שירות




ללקוחות בימנו יש דרישות גבוהות. ככל שהעולם מתקדם והופך להיות מודרני יותר, כך אנשים דורשים סטנדרטים גבוהים יותר. הציבור נחשף לדגמים מתקדמים ולעיצובים מדהימים באמצעות מגזינים באמצעות ערוצי טלוויזיה העוסקים בעיצוב וכמובן באמצעות רשת האינטרנט הגלובלית, המאפשרת לראות להתרשם מעיצובים מכל רחבי העולם, ולהיחשף לתפיסות שונות של מעצבי פנים מכל רחבי תבל.

אף על פי שהדרישה למעצבי פנים עולה ומתעצמת משנה לשנה, הרי שגם בתחום זה כמו בתחומים אחרים, מתקיימת תחרות. המעצבים מפתחים לעצמם רשת קשרים ענפה עם ספקים, יבואנים, משפצים, וקבלנים, כך שהם מסוגלים להשיג דילים טובים וזולים יותר, למשל בעבור רכישת חפצי נוי וריהוט. הם יכולים לקבל הנחה משמעותית מבעלי מקצוע כאשר נחוץ לשבור קירות או להקים קירות ומחיצות חדשות בבית, על מנת לארגן את החלל מחדש. מעצב שיצר לעצמו קשרים טובים ומשיג הנחות משמעותיות, יכול להרוויח את ההפרש ולהגדיל את הנתח שלו בעסקה, או שיכול להוזיל מחירים על מנת להגיש הצעת מחיר נוחה ואטרקטיבית ללקוחות שלו.

לקוחות נותנים אמון במעצב פנים הרבה יותר מאשר בשיפוצניקים, זוהי בדיוק הסיבה שיותר אנשים כיום מעדיפים לשאת ולתת מול מעצבים ולבקש מהם שינהלו את כל פרויקט שיפוץ הבית מחדש. אתה מבין לשיפוצניקים יצא מוניטין כזה גרוע, שהם לא מגיעים, שהם מעכבים עבודות, שהם לוקחים כסף מבלי לספק את העבודה, עד כדי כך שאנשים כבר לא בוטחים בהם. אחד הדברים החיוניים שעליך לעשות, הוא למצוא ספקי שיפוץ, או קבלני שיפוץ אמינים שאפשר לעבוד עמם על פי כללי אתיקה וסטנדרטים מקובלים. הלקוחות שלך יעריכו את זה מאוד. לקוחות רוצים שקט נפשי, וכאשר הם יודעים שיש מישהו שמנהל בעבורם את כל תהליך שיפור ושיפוץ הבית, הם יהיו מוכנים לשלם יותר, ולו רק בעבור השקט הנפשי הזה. יותר מדי אנשים נפגעו משיפוצניקים אשר רק לקחו כסף, אבל לא סיפקו את השירות. מבחינת הלקוחות, מעצבי פנים, בסופו של דבר הם ספקי שרות. כמעניק שרות לציבור עליך לפעול בתוך מסגרת של קודים אתיים, לדאוג לבטיחותו של הציבור, שעושה שימוש בחלל אותו עיצבת, ולהתריע במקרים בהם קיים סיכון שכזה.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme