איך לעצב מטבח? עיצוב פנים למטבח

 עיצוב פנים למטבח
איך לעצב מטבח
כאשר חושבים על מטבח מעוצב, הדבר הראשון שעולה בדמיון הוא ארונות מטבח. על אף שארונות המטבח הם אכן חלק דומיננטי וחשוב בקומפוזיציה של המטבח, הרי שיש לקחת בחשבון גורמים רבים נוספים אחרים בשעה שאנו מעצבים את המטבח. כיום לקוחות יכולים לראות ולהתרשם ממגוון רחב של מטבחים מעוצבים. חברות רבות מציעות דגמים בסגנונות שונים שניתן לראות מראש להתרשם מהם ולבחור על פי טעמנו האישי. הטכנולוגיה מאפשרת הדמייה במחשב שנותנת מושג מאוד ברור לגבי התוצאה הסופית.
בשלב הראשוני עלינו לקבל החלטות לגבי הצבעים והחומרים. קיימים למשל, מטבחי פורמייקה, מטבחים על טהרת עץ אלון.

האם להשתמש בצבע אחד או בשילוב צבעים? יש גם עץ פולימר, פורניר במראה של עץ אמיתי – טבעי. אם אתם מעדיפים עץ מלא, זה יכול להיות עץ מייפל, בוק, דובדבן, או עץ אלון. עץ מלא ישיג תחושה כפרית. אולי אתם בכלל מעדיפים מראה מתכתי, המושג בשימוש בחומרים כמו אלומיניום. האם אתם מעוניינים במטבח בעל מראה מבריק ונוצץ או מט?

מצד אחד ישנם מטבחים בעלי מראה כפרי, מצד שני מטבחים שנראים סטריליים ונוצצים ממש כמו חדר אמבטיה בבית מלון מפואר. איזה צבעים אתם מעדיפים? צבע לבן, צבע שמנת, אולי צבע אדום נוצץ. ואולי בכלל אתם מעדיפים מטבח בגוון כהה? האם אתם מעוניינים במטבח חדיש אופנתי ומודרני, או שאתם מעדיפים מטבח בעל מראה ותחושה כפרית? או שאולי עיצוב קלאסי נקי?



צריך לתת את הדעת על שילובו של המקרר בתוך הקונפסט הכללי. לתת את הדעת על השיש במטבח, כיור, כלים סניטריים, ברזים, חלונות המטבח ומסגרת החלון. ההרמוניה בין כל חלקי המטבח חשובה ביותר. שילוב כל המרכיבים והאלמנטים, הוא סוד ההצלחה. כמו כן יש לתת את הדעת על עיצוב התאורה במטבח, שגם לה יש תרומה חשובה להשלמת צביון האווירה במטבח, וזאת על מנת להשיג תחושה נעימה ונינוחה בחלל.
שילוב של שולחן וכסאות תואמים. התאמת ידיות למגרות. (לרוב שימוש בידניות אלומיניום בצבע הכסף, עושות את העבודה). לחשוב על הריצוף, על האריחים – איזה סוג של אריחים ובאיזה צבע. האם לשלב תנור בילד אין, האם לשלב שולחן מעץ טבעי או אולי לשלב זכוכית.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme