משרד למעצבי פנים


אם בחזון שלך אתה רואה את עצמך יום אחד בעל משרד למעצבי פנים, בין אם מדובר בחברה שמונה עשרות עובדים, או בין אם מדובר בעסק פרטי משלך, שבו אתה המועסק היחידי, הרי שאתה תזדקק למשרד מעצב. כאשר לקוח נכנס למשרדך הוא מתרשם מהאווירה ומהעיצוב אשר משרה המשרד, הוא קולט את התדמית, וזה עוזר לו לקבל החלטה האם לשכור את שירותיך. 
לעצב משרד למעצב פנים
 אבל עוד לפני עיצוב המשרד עצמו, או סביבת העבודה, עליך לקבל החלטה היכן בכלל יהיה המשרד. האם טוב להתמקם באזור מרכזי, אזור מסחרי והומה אדם, או שמוטב להתמקם באזור צדדי, שבו יהיה קל יותר ללקוחות שמגיעים למצוא חנייה?
האם כדאי למקם את המשרד לעיצוב פנים בבניין מפואר, גורד שחקים, או שמשרד בקומת קרקע, כפי שממוקמות מרבית החנויות שאנו מכירים? הרושם הראשוני שנוצר בקרב לקוחות הוא כבר ברגע הראשון שהם מבחינים בבניין בו ממוקם המשרד. הם מסתכלים על המבנה, ומתרשמים אם מדובר במבנה חדיש ומפואר, או שמא בבניין ישן בעל צבע דהוי. ברגע שהם נכנסים למבואה, הם שוב באופן תת מודע סופגים לתוכם רושם נוסף, וכאשר הם צועדים היישר אל תוך המשרד עצמו, ומתרשמים מתוכנו, הם כבר מפתחים רושם די מוצק לגבי המשרד הזה.
במידה שמדובר בחברת עיצוב פנים שכוללת מספר רב של עובדים, כדאי להקים חדר ישיבות מפואר, אשר משרה אווירה יוקרתית ואקסקלוסיבית. החדר צריך לכלול מסך וידאו גדול לצורך פרזנטציה. החדר הזה משמש לא רק לישיבות, אלא אף לפגישות עם לקוחות, וקבלת לקוחות חדשים.
בנוסף לכך, עליך לעצב את מרחב העבודה, החדרים בהם בפועל יפעלו ויעבדו מעצבי הפנים, אבל לא רק. כלומר בחברה גדולה יש לא רק מעצבי פנים, אלא גם אנשי שיווק, מחלקת שכר, וכוח אדם. עבור כל מחלקה יש לעצב את מרחב העבודה באופן תואם לאופי העבודה.
אם אתה מתכוון להיות מעצב פנים עצמאי אך ללא עובדים נוספים, ייתכן ששווה לך לשלב את המשרד ומרחב העבודה שלך בתוך הבית. במקרה זה עליך לדאוג לכך שיעמוד לרשותך בית מספיק גדול, שכולל בתוכו חדר גדול, אשר יוסב לחדר העבודה שלך.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme