הצד הכלכלי של עיצוב פנים

בצד הכלכלי של עיצוב פנים אנו יודעים שניתן להרוויח הרבה מאוד כסף מתחום זה, יחד עם זאת אני לא בטוח שמי שנרשם ללימודי עיצוב פנים עושה את זה רק בגלל הכסף. זה תמיד טוב לדעת שמה שאתה הולך ללמוד זה משהו מאוד מבוקש, וזה טוב לדעת שאפשר להתפרנס מזה יפה ובכבוד. יחד עם זאת, עם כל הכבוד לאנשים שרוצים לעשות כסף, הרי שמי שפונה ללימודים אלה צריך להיות אחד שאוהב את התחום ושמתחבר אליו. יש הרבה מאוד אנשים שיושבים ברגע זה במוקדים טלפוניים בחברות וארגונים גדולים ואינם מרוצים מהתפקיד בו הם נמצאים. לאנשים הללו אין בררה, הם צריכים לשלם חשבונות יש להם הוצאות. אני בטוח  שכאשר הם היו ילדים קטנים כאשר נשאלו מה ירצו להיות כשיהיו גדולים, אף אחד מהם לא אמר, מוקדן טלפוני במענה ללקוחות בחברת ביטוח. האילוצים של החיים, אילוצי הפרנסה מכתיבים ליותר מדי אנשים את החיים. אם אתה או את בעלי דמיון מפותח, ראייה מרחבית, ויש לכם גישה לעיצוב, הרי שכדאי לכם לשקול להשתלם בתחום מרתק זה. אני מכיר אנשים שכבר עובדים במשרות אחרות, ואפילו מרוצים מהמשרות שלהם, ובכל זאת החליטו ללמוד קורס בעיצוב פנים, לא למטרת הסבה מקצועית, אלא סתם על מנת לשדרג את עצמם, ולהרחיב את הידע שלהם. האנשים הללו עיצבו את ביתם בכוחות עצמם מחדש, והחברים שלהם, לא מפסיקים להפציר בהם, לעשות אותו הדבר עבורם. הם מחזיקים בידם כלי רב עוצמה, ידע בעיצוב פנים.

חלקם עובדים אחר הצהריים במשרה חלקית בעיצוב פנים, ונוטלים פרוייקטים קטנים של עיצוב בתים ודירות, כך הם גם מרוויחים עוד כסף -  הכנסה נוספת, משדרגים את מצבם ומעלים את רמת החיים ואיכות החיים שלהם. כמובן, שידע במקצוע נוסף, תמיד מעניק לך יותר ביטחון. אתה יודע שאפילו אם החברה בה אתה עובד כשכיר, תיקלע למשבר, אפילו אם יחליטו לפטר עובדים, ואפילו אם זה יהיה אתה, עדיין תהיה  מסוגל לפרנס את עצמך בכבוד.

יש לי ידידה טובה בת 35 שעוסקת בהייטק, היא סיפרה לי שממש נמאס לה לעבוד בתחום ושהיא מאוד היתה רוצה לשנות כיוון ולעשות משהו שהיא באמת אוהבת. היא מרגישה כל כך שחוקה לתכנת כל היום, לשבת מול המחשב ולכתוב שורות קוד, לעמוד בלחץ של פרויקטים אינסופיים. היא פשוט כבר לא רואה את עצמה ממשיכה לעשות את כל הדברים הללו. שאלתי אותה מה מושך אותה, מה היא היתה רוצה לעשות. היא השיבה לי שהיא היתה רוצה לעסוק בעיצוב פנים. אחרי שניהלנו שיחה של כשעה וחצי היא החליטה ללכת על זה, ונרשמה ללימודים.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme