עיצוב פנים אופנתי או קלאסי?

לכל אדם יש טעם אחר, יש כאלה האוהבים עיצוב אופנתי וחדשני, יש המעדיפים עיצוב קלאסי, יש שאוהבים שהבית שלהם יהיה מעוצב בסגנון כפרי. האפשרויות רבות ומגוונות, כמעצב פנים עליך להכיר את סגנונות העיצוב השונים המאפיינים שלהם ולהוסיף את מגע הקסם האישי שלך לביצוע. אלה הם דברים שמהווים חלק מתוכנית הלימודים של עיצוב. החכמה היא להצליח לחולל שינוי מדהים אפילו לא בתקציב גבוה. בתום ביצוע הפרויקט אתה רוצה לשמוע את הלקוח אומר, מדהים! אהבתי את זה. רק אז אתה יודע באופן אבסולוטי שאכן סיפקת את הסחורה. אתה מבין זה לא משנה עד כמה העיצוב שלך חדשני ויצירתי ומדהים בעיניך, בסופו של דבר אם הלקוח לא אהב את זה, אז פספסת בגדול, ולא עשית עבודתך נאמנה.

בסופו של דבר מי שצריך להתגורר בבית הזה, ולשהות בו שעות ממושכות בכל יום, זה הלקוח שלך, ולא אתה עצמך. אתה סיימת את הפרויקט, בעוד רגע אתה עוזב, הולך הביתה, ומתחיל בפרויקט חדש. חשוב מאוד לדעת להקשיב ללקוח. מעצב טוב הוא גם מקשיב טוב. אפילו העיצוב המדהים ביותר לא יחפה על לקוח לא מרוצה, שקיבל משהו שונה לחלוטין ממה שהוא ציפה לקבל. אם הלקוח דעתן ויודע בדיוק מה הוא רוצה, כדאי להתחשב במה שהוא מבקש. אין זה אומר שאין לך חופש פעולה, אתה עדיין יכול לכוון את הלקוח, לעזור לו, להציע לו, לייעץ. אתה עדיין יכול להיות יצירתי בתוך המסגרת שנקבעה. למעשה במקרים שהלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה, עליך להיות אפילו עוד יותר יצירתי. בכל מקרה, עליך לענות על צרכי הלקוח.

בתהליך העבודה עולות החלטות שונות שיש לקחת בחשבון מראש, בחירת חומרים וצבעים. האם לעשות שימוש בווילונות, ואם כן, באיזה וילונות. חלק או עם דוגמה? האם לשלב שטיחים במרחב העומד לרשותנו? אגב לא חייבים לכסות את כל הרצפה בשטיח מקיר לקיר. בהחלט ניתן להניח שטיח במוקדים ספציפיים, למשל שטיח שעליו ניצבת הספה בסלון, מגדיר ותוחם את אזור הישיבה בסלון. כפי ששטיח מגדיר אזורים, הרי שגם תאורה יודעת לעשות זאת. זה כמו זמר או שחקן שנמצא על הבמה ומואר באור ספוט של זרקור. זה יוצר סוג של מיקוד.

שולחן קפה, ואזור ישיבה, איזה אלמנטים עיצוביים נוסיף לסלון? אם יש ילדים קטנים בבית, לשים לב שאין לשולחן פינות חדות. צריך לקחת בחשבון כל דבר.רצוי מאוד לחשוב על כך מראש ולבחור בשולחן עם פינות מעוגלות על מנת לא לסכן את הילד.זוהי דוגמה מצוינת לנושא של השימושיות והבטיחות שעליה צריכים להקפיד מעצבי פנים.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme