עיצוב מספרות

ספר בהודו שמעניק שרות לדלת העם אינו זקוק לעיצוב המספרה שלו. למעשה, אין לו מספרה של ממש אלא כיסא שעליו מתיישב הלקוח, יש לו תער לגילוח, ומספריים לתספורת. לעומת זאת כל מספרה במחוזותינו שמכבדת את עצמה דואגת להשקיע בעיצוב פנים מושקע מאוד. למראה המספרה יש השפעה מכרעת על התדמית של המקום, סוג הלקוחות שיגיעו אל העסק, וכמובן על הרווחים. מראה יוקרתי תחושה נעימה ומזמינה עשויים להקפיץ במאות אחוזים את ההכנסות של כל עסק.יש לקחת בחשבון את כל הפרטים מאלף ועד תו החל מארגון החלל הפנימי, בניית מחיצות, הקצאת אזורי המתנה נוחים, אזור השרות ללקוח, ועד לבחירת ריהוט וכלי המספרה בהם יעשו שימוש בעלי המקצוע. יש לקחת בחשבון האם מדובר במספרה שתיתן שרות לנשים בלבד, לגברים בלבד, או גם לנשים וגם לגברים.
עיצוב מספרה
בדרך ככל בעיצוב מספרה נרצה להשיג מראה נקי חדשני ואלגנטי וזאת ניתן לעשות על ידי שימוש בצבעים בהירים. רצפה לבנה ותקרה לבנה. כאשר התקרה והרצפה בהירים, אנו יכולים לשלב כיסאות בצבע כהה, או אם מדובר במספרת נשים ניתן אפילו לשלב כיסאות בצבע אדום. בדוגמה המופיעה כאן, בחר הלקוח בקירות בצבע מעט לא שגרתי, ולכן הכיסאות  אינם כהים. בדיעבד התברר שההחלטה היתה חכמה מכיוון שבאזור שבו התחרות היתה כל כך גדולה בין מספרות, היה נחוץ משהו מעט שונה על מנת למשוך קהל, והמספרה אכן הצליחה במשימה זו.

לא להציב סתם מראות על הקיר אלא מראות איכותיות עם מסגרות אלגנטיות. לתאורה תפקיד חשוב בעיצוב האווירה, ואף על פי שמוזיקה אינה נלמדת בלימודי עיצוב פנים, הרי שככל הנוגע לעיצוב מספרות, המוזיקה הנכונה, בווליום המתאים, בהחלט עשויה להוסיף לאווירה שאנו מעוניינים להשיג. כמו כן הוספת מסך לצפייה בערוצי הטלוויזיה, רצוי שיהיה מכוון לצפייה לטובת מי שיושב בפינת ההמתנה.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme