איך לעצב את הבית ללא מעצב פנים?

 לעצב את הבית לבד
לעצב את הדירה לבד
אם יש לכם חוש אסתטי וכשרון חבוי לסדר ולעצב דברים, הרי שאתם יכולים לעצב את ביתכם בכוחות עצמכם. אנחנו מדברים כאן על מקום המגורים שלכם, שבו אתם חיים כבר כמה וכמה שנים טובות. אין מדובר בדירה חדשה וריקה שאיש טרם התגורר בה, אלא דירה מאוכלסת, ומרוהטת שאנשים כבר מתגוררים בה. השלב הראשון בתהליך הוא למיין ולהוציא חפצים ישנים שאין בהם יותר צורך. להוציא החוצה בגדים ישנים מתוך הארונות, אלה הם בגדים שמן הסתם לעולם כבר לא תלבשו, נעליים ישנות שלעולם כבר לא תנעלו.
להשליך תרופות ישנות שפג תוקפן. האם יש לכם בבית מדף מלא בקופסאות שימורים? בידקו את התאריכים והשליכו לפח כל מה שפג תוקפו. זהו תהליך לא קל, מכיוון שהוא כרוך בהיפרדות מחפצים ודברים שהיו ברשותכם זמן רב, אך בפועל סתם שכבו שם כאבן שאין לה הופכין, ובוודאי שלא עשיתם בהם שימוש בשנה האחרונה.



בואו להעניק לבית גוון חדש, צבע אשר יחדש את הקירות ואת התקרה. צביעה פשוטה של בית עשויה להוסיף המון לחלל, בתנאי שבוחרים בצבע מתאים. אתם יכולים לרכוש כמה רהיטים חדשים אשר ישתלבו היטב בקומפלקס של הדירה שלכם. אבל לעשות הכל מתוך תכנון מוקדם ,ממש כפי שמעצב פנים מקצועי עושה.

אם יש לכם חזון לגבי איך הסלון שלכם אמור להיראות, או איך אתם רוצים שייראה חדר השינה שלכם, אז אתם כבר צעד אחד גדול קדימה. אתם יכולים להוסיף מערכת קול טובה עם רמקולים איכותיים, אתם יכולים לשלב כורסה אופנתית ונוחה. אבל תכניסו את האופי שלכם לתוך העיצוב, כך שכל מי שנכנס בדלת יחוש שזה הבית שלכם ושהוא מתאים לכם. תבנו לכם קונספט, כתבו כל דבר, תכננו את הבית מחדש.



אל תהססו לשנות מיקום של מסך פלסמה, או של ספת אורחים. אולי תרצו להעתיק את חדר השינה לחדר אחר בבית, להתקין מראות, להכניס ארונות חדשים. חדר השינה צריך להיות חלל המעוצב בקו נקי ומרגיע המקרין תחושת סדר ושלווה. בכל אופן מומלץ לקרוא ולהחכים בנושא. נקודת פתיחה טובה הוא האתר הזה עצמו שתמצאו בו המון אינפורמציה בעלת ערך בנושא של עיצוב פנים. אם יש לכם תקציב ואתם מעדיפים ייעוץ של מעצב פנים, הרי שזאת אופציה טובה מאוד. אבל גם אם תעשו את הדברים בכוחות עצמכם, אתם עשויים להשיג תוצאות הרבה יותר טובות מהמצב העכשווי של הדירה.

powered by Blogger | WordPress by FThemes | Converted by BloggerTheme